Werkwijze

Hoe gaan we aan de slag

KENNISMAKINGSGESPREK

Denk je eraan om een professional organizer/opruimcoach in te schakelen maar heb je nog vragen of weet je niet zeker of ik je kan helpen? Bel of mail me dan! Ik kan je uitleggen wat ik doe en we besluiten daarna om eventueel een kennismakingsgesprek in te plannen. Ik kom bij je langs (dit is geheel vrijblijvend) zodat je kunt vertellen wat je wensen zijn en welke hulp je zoekt. Als we aan de slag willen, betekent dat we een hele nauwe samenwerking zullen hebben. Een klik is daarom erg belangrijk. Het kennismakingsgesprek heeft ook als doel om te kijken of die klik er is!

AFSPRAKEN

Nu gaan we aan de slag! Stap voor stap maken we een plan waarbij het belangrijk is dat we een werkwijze vinden die voor jou werkt en blijft werken. Jij beslist zelf over je spullen, ik ben er om je te ondersteunen en het helpen met maken van keuzes. Een afspraak duurt 3 uur. Het kan zijn dat een afspraak genoeg is om je op weg te helpen maar het kan ook zijn dat je meer ondersteuning wenst. Dit zullen we vooraf bespreken.

NA AFLOOP

Tijdens de afspraken maken we ook een plan voor de toekomst. Na een tijdje zal ik je bellen om te horen hoe het nu gaat. Heb je nog vragen dan beantwoord ik die graag. Heb je nog behoefte aan verdere ondersteuning of coaching dan kan dat bijvoorbeeld via een vervolgafspraak of we vinden samen een andere manier!

Wil je graag tips ontvangen om je huis of kantoor opgeruimd te houden? Laat dan hieronder je gegevens achter.

ThuisKantoorBeide

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden
Opruimzaken hanteert de algemene voorwaarden van de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers (NBPO).